Friday, November 9, 2007

Tavuklu Pilav
Misafirlerim ilk once pasta zannettiler. Daha sonra bunun pilav oldugunu gorunce cok sasirdilar.
Malzemeler:
1 su bardagi pirinc
2 adet tavuk but
2 adet patates
siviyag (kizartmak icin)
tereyagi veya sivi yag
tuz
Hazirlanisi:
  • Ilk once tavuk butlarini yikayip tuzlu suda haslayin. Pistikten sonra etlerini kemiginden ayirin. Tavada, az yagda biraz kizartin.
  • Pilavi hazirlayalim. Pirincleri yarim saat ilik suda islatin. Suyuna birkac damla limon suyu koyarsaniz pirincler daha de beyaz olur. Daha sonra yikayip suzun. Tavaya tereyagi veya istediginiz herhangi bir yagi koyun. Icinde pirincleri biraz kavurun, tuzunu ekleyin ve tavugu hasladiginiz sudan pirinclere ekleyip pilavi pisirin.
  • Patatesleri soyun, yuvarlak dilimleyip sivi yaginda kizartin.
  • Bir pasta cemberini servis tabagina koyun. Icine pilavin yarisini koyup hafifce bastirin. Uzerine kizarttiginiz patatesleri dizin. Uzerine kalan pilavi koyup onun uzerine tavuk etlerini koyun.
  • Pasta cemberini cikartip servis yapin. Ben kizarttigim yesil biber ile susledim.

Afiyet olsun

9 comments:

Yaren said...

Cok güzel olmus.Pirinc pilavini böyle servis yapmak cok güzel.Ellerine salgik.Ayrica ziyaretin icin de cok tesekürler,bende seni ekledim sayfama,artik güzel tariflerle bulusmak üzere sana iyi hafa sonu diliyorum.

Kevser - Elda'nin Annesi said...

Merhaba canim, cok güzel bir sunum ve lezzetle karsilastim sana gelince. Ellerine saglik.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum..

Selam ve sevgilerimle..

Melek* said...

selamlar pilav harika gözüküyor ellerinize sağlık
sevgilerimle

anneminkizıyim said...

Merhabalar arkadasim, ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkürler. Bende senin ziyaretine geldim ve harika yemeklerinle tanistim ellerine saglik, hepside cok güzeller, sevgiler...

etki alanı said...

salata bloğu buldumm!
Tütü

inci said...

MERHABA....NEFİS YEMEKLERİNİZ VAR...HEPSİNE BAYILDIM....ELLERİNİZE SAĞLIK....

banu kırmızıgül said...

canım ellerine sağlık. nefiz ve leziz görunuyor. yarın yapmam lazım. sevgiler..

Ilker Erdem said...

Sevgili arkadaslar, guzel yorumlariniz icin tesekkurler.
Iyi hafta sonlari diliyorum.

Özlem Ceylan said...

Sevgili Ilker Erdem ellerinize saglik Tavuklu pilav cok guzel ve istah acici gorunuyor pasta gibi de guzel servis etmissiniz.
Bloguma yaptiginiz gyzel ziyaret icinde tesekkurler ederim bende sizi arkadas listeme ekledim.Ben Hollandanin ZAANDAM sehrinde yasiyorum.sizde hollandada yasamissiniz.tanistigimiza sevindim.sevgiler

Blog Widget by LinkWithin