Sunday, July 5, 2009

Meyve ile Dondurma/ Fruit met Ijs

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Bu yoklugumda guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ederim. Ben de sizleri cok ozledim. Guzel tariflere devam ediyoruz.

Eeee artik brokoliyi nasil haslayacagimizi ogrendik sanirim. Simdi gecelim bu guzel sicak gunlerde bizi serinleten en guzel tatlardan birine:Dondurma....
Hem cok lezzetli hem kalorisi dusuk ve hazirlamasida oldukca pratik.
Sade bir krep yapip icine bir tane muzu sarip iki santim kalinliginda kesip tabaga yerlestirin. Ortaya bir top dondurma yerlestirip arzu ettiginiz meyvelerle susleyebilirsiniz. Bu cilek, kivi, ananas, seftali olabilir. Uzerine biraz bal gezdirip servis yapabilrsiniz.
Afiyetler olsun.

Tekrar guzel tariflerde bulusmak uzere...
Sevgiler
--------------------------------------------
Fruit met Ijs
In deze warme zomerdagen kan je met ijs een heerlijk en makkelijk dessert klaarmaken.
Rol in een pannenkoek een heel banaan en snij deze in stukjes van twee centimeter. Leg er een bolletje ijs bij en garneer met verschillende soorten fruit. Bijvoorbeeld aardbei, ananas en kiwi. Doe er nog een beetje honing eroverheen en het is klaar om te serveren.

2 comments:

İlker Ergin said...

Şükür kavuşturana,,Nerdesin sen yahu:(((

Gönül said...

teşekkürler hayatım izlemiş olmana sevindim...o tabağı sanırım bana hazırladın ben muz sevmem ama diğer hepsini yerim:))) ellerine sağlık harika görünüyor..sevgilerimle öpüyorum

Blog Widget by LinkWithin