Wednesday, July 22, 2009

Balik Corbasi / Vissoep

Kisa bir aradan sonra herkese merhaba. Son zamanlar kizartmalari, borekleri, pastalari, kekleri biraz fazla kacirinca haliyle kilolarida aliyoruz maalesef. Bende bu yuzden diyete basladim. Su 3 kiloyu verene kadar diyet tarifleri verecegim ona gore arkadaslar.

Uc yil once diyetisyenimden aldigim bir diyeti uyguluyorum. Soyle...
Patates, pirinc, bulgur ve makarna tuketmiyorum.
Cok az yag ve ekmek kullaniyorum. En az 2 litre su iciyorum.
Sabahlari: bir dilim ekmek, biraz peynir, bir yumurta, salatalik, domates ve zeytin.
Ogle yemegi:bir tabak sebze yemegi veya corbasi
Aksam:bir porsiyon et, balik veya tavuk yaninda biraz sebze ve salata.
Ara ogun:cacik, meyve
Ve hergun 1 saat yuruyus.
Umarim cabucak veririm su fazla kilolari.
Simdi gecelim bugunku tarife. Bu kendi uyguladigim cok lezzetli ve kalorisi dusuk bir balik corbasi.
Malzemeler:
250 gram balik fileto
2 havuc
1 kabak
1 kirmizi dolmalik biber
2 kereviz sapi
tuz
Hazirlanisi:
Bir tencereye butun malzemeleri dograyip tuz ekleyin. Uzerini gececek kadar su koyun ve kisik ateste pisirin.
Afiyet Olsun.
--------------------------------------------------------
Vissoep
Een heerlijke vissoep met weinig kalorien.
Ingredienten:250 gram visfilet
2 wortels
1 courgette
1 rode paprika
2 stengels bleekselderij
zout
Bereiding:
Snij alle ingredienten in kleine stukjes. Doe alles in de pan met wat zout. Vul er water bij tot alles bedekt is en kook op laag vuur gaar.
Eet Smakelijk.

1 comment:

sarımutfak-hande said...

besleyici ve leziz.harika olmuş ellerine sağlık cnm

Blog Widget by LinkWithin