Sunday, August 29, 2010

TON BALIKLI SALATA


Dort ay gibi uzun bir sureden sonra tekrar birlikteyiz arkadaslar. Yepyeni tariflerle yine aranizda olacagim. Bu arada koca bir yaz tatili bitti ve Almanyada okullar yarin aciliyor. Cocuklari okul heyecani sardi. Bende bu yil icin bircok planlar yaptim...hadi hayirlisi bakalim.

Ramazan ayindayiz ve bu yuzden hafif bir tarif vererek baslamak istiyorum. Ton baliginin yumurta ile bir araya geldigi cok lezzetli bir salata. Sahurda'da yiyebileceginiz guzel bir alternatif...
Kisi sayisina gore malzemeleri siz ayarlayabilirsiniz.
Malzemeler:
Ice berg/marul
Domates
Yesil zeytin
salatalik
ton baligi
yumurta
beyaz peynir
Sos:Zeytin yagi, limon suyu,kuru nane, taze cekilmis karabiber, tuz

7 comments:

Miskokulu Lezzetler said...

Bloğunuzu Deryayla da gördüm nefis tarifler var ama izleyici kısmını göremedim İzmirden sevgiler.

sarımutfak-hande said...

salata olsunda başka bişi istemem
ellerine sağlık nefis olmuş hayırlı haftalar
sevgiler

Back to Black said...

uzun zaman yazmayınca blogu artık bıraktı diye düşünmüştüm. tekrar hoşgeldin.

eldivenlerim said...

muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım....

nesrin said...

Nefis bir salata olmus. Ellerine saglik. Sevgiler...

Unknown said...

Canımmm ellerine sağlık salatan ha
rika sevgiler.

SÜRPRİZ MUTFAK said...

Hafif bir lezzet. Ellerinize emğinize sağlık...

Blog Widget by LinkWithin