Wednesday, May 25, 2011

3. Blogcu Bulusmasi

Sicak bir mayis gununde 3. Blogcu Bulusmasi Kolnde gerceklesti. Bol kahkahali, neseli, sevgi dolu ve tabiiki guzel bir acik bufe esliginde gun gecti gitti. Herkes oyle sicaktiki sanki birbirimizi senelerdir taniyor gibiydik.
Soldan saga ayaktakiler:Sevim, ben, Zehra, Ayse, Sukran, Emel
Soldan saga oturanlar:Serap, Fatma abla, Filiz

Bu guzel organizasyonu hazirlayan sevgili Sevime buradan tekrar tesekkur ediyorum.



Sevgili arkadaslar birdahaki bulusmada tekrar biraraya gelmek dilegiyle hepinizi cok optum.
Sevgiler
Ilker

7 comments:

emelce yemek said...

cok güzel bir gündü gercekten de,tekrar görüsmek üzere...

sevimin sayfasi said...

ilkercim hepinizin sayesinde cok güzel bir gün gecirdim...bu bulusmanali artik SIKCA yapmak lazim bence...en kisa zamanda tekrar görüsmek dilegile...
kocaman öptüm canim

Unknown said...

Ilkercigim, ah keske gelsen sen... Ben sana ne pastalar yaparim.... Öpüyorum tatli yanaklarindan...

Cafe Pepela said...

Canım; maşaAllah sizlere.

Muhabbetiniz tazeliğini her dem korusun, sevginiz daim olsun.

Kalbi selamlarımla

Eya said...

Ilkercigim...kisa bir süre birlikte olabilsek te...dedigin gibi sanki uzun yillar tanisiyormusuz gibiydi gercekten. Tanistigimiza cok memnun oldum...bir spnrakinda görüseceghiz insallah...sevgilerimle

zehra

sevimin sayfasi said...

ilkercim kandilin mübarek olsun canim

keskinli said...

ilkercim tanistigimiza cok memnun oldum canim insallah bir dahaki bulusmada görüsürüz yine öptüm sevgiler

Blog Widget by LinkWithin