Sunday, June 22, 2008

Cilekli Pasta / Monchou Taart met Aardbeien
P.D.C.S. 25 Yine guzel bir gunden merhaba arkadaslar. Bugun sizlere tarifini bir Hollanda yemek dergisinden aldigim ve bir hafta icinde uc kez yaptigim bu cilekli pastanin tarifini paylasmak istiyorum. Evet yanlis duymadiniz tam uc kere. Pasta biter bitmez yenisini yaptim. Lezzetini anlatmama gerek yok herhalde. Resmen tabaklari silip supurduk.
Hem yapimi kolay, hem az kalorili ve cok lezzetli. Tam bana gore yani. Mutlaka tavsiye ediyorum. Bu tarifte ozellikle Monchou peyniri kullaniliyor. Hollandadan baska bir ulkede satiliyormu bilmiyorum. Bulamayanlar mascarpone veya labne peyniri de kullanabilirler. Alt tabani icin yine Hollandaya ozel Bastogne kurabiyeleri kullandim. Alternatif olarak burcak biskuvi kullanabilirsiniz.
Bu guzel tarifi P.D.C.S. 25 icin sevgili Hulya www.buramburam.blogspot.com a gonderiyorum. Ve geciyorum tarife...
Malzemeler:


200 gram burcak biskuvi
75 gram eritilmis tereyagi
75 gram seker
100 gram Monchou, Labne veya Mascarpone
1 paket vanilya
200 ml krem santi
200 gram cilek
yarim paket jole
Hazirlanisi:
Ilk once biskuvileri rondoda irmik kivamina gelene kadar cekin. Eritilmis tereyagi ile karistirip 22 cm lik kaliba bastirin. Boylelikle alt taban olusmustur. Buzdolabina kaldirin.
Krem santiyi seker ve vanilya ile birlikte kopurtun ve Monchou yu ilave edin. Bu karisimi alt tabanin uzerine dokup uzerini duzeltin ve tekrar buzdolabina kaldirin.
Cilekleri yikayip ince ince dograyin. Krem santili karisimin uzerine dizin. Jole yi hazirlayip cileklerin uzerine firca ile surun. Sogumasi icin bir saat kadar buzdolabinda tutup servis yapabilirsiniz.
Afiyet Olsun
-----------------------------------------------
Aardbeien Taart met Monchou
Een lekker luchtige taart.

Ingredienten:
200 gram Bastogne koeken
75 gram roomboter
75 gram suiker
100 gram Monchou
1 pakje vanille suiker
200 ml slagroom
200 gram aardbeien
een half pakje taartgelei
Bereiding:
Maal eerst de koeken in de keukenmachine fijn. Voeg de gesmolten roomboter erbij. Druk dit in een taartvorm van 22 cm en bewaar dit in de koelkast.
Klop de slagroom stijf met de suiker en de vanille suiker. Voeg de Monchou erbij en doe dit op de taartvorm en strijk het glad. Doe de taartvorm weer in de koelkast.
Was de aardbeien en snij ze in dunne plakjes. Leg deze op de Monchou mengsel. Maak de gelei klaar en smeer het over de aarbeien met een kwast. Na een uurtje in de koelkast is het klaar voor het serveren.
Eet Smakelijk.

10 comments:

capankizimutfakta said...

abla pastan cok nefis gorunuyor, ellerine saglik, ama tarif nerde ???

Serap'la turuncu lezzetler said...

canımcım ya bu şahane pastanın tarifini göremedim ben nerde:) 3kre yaptım deyince benimde acayip iştahım kabardı:) neyse sonra yine uğrarım tarif için..ellerine sağlık görüntü şahane.. iyi haftalar canım

zehra said...

wowww super gorunuyor ellerıne saglık bayıldım ben buna
__________
bu gun pazartesi cumanın gelmesine sadece 5 gun kaldı mutlu guzel bır hafta dılıyorum :)))

fatosun mutfagından... said...

enfes lezzetli ve harika bir görüntü..ellerine sağlık sevgiler

Ilker Erdem said...

Sevgili arkadaslar bilgisayarimdaki bir problemden dolayi bir sure yazi yazamadim. Tarifi simdi yayinladim. sevgiler

HÜLYA said...

merhaba tatlım tarifin için çok teşekkürler.

Daha önce mesajın gelmedi güzelim gelse hemen yayınlardım. Ama şimdi ilk iş tarifini yayınlıyorum tekrar teşekkürler canım ellerine sağlık sevgiler

Anonymous said...

süperler gerçekten.Ellerinize sağlık.Yeme de yanında yat :))

Sevil Şahin said...

MERHABALAR ARKADAŞIM 25. Ev sahibemiz olan HÜLYANIN MUTFAGI arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
ayrıca turkıye tatilinde iyi gezmeler dilerim eminim harika mama resimleri ile döneceksin iyi eglenceler tatlım
Sevgilerimle SEVİL

Mutfak Havlusu said...

çok nefis görünüyorlar.

Işıl said...

çok lezzetli görünüyor, çocuklugumuzda annem çok yapardı.
Yakında ben de anne olacagim
Bende yapayım bari :))

sevgiler

Işıl

Blog Widget by LinkWithin